Godmorgon!!

Ligger i ett kolsvart hotelrum och hör både mamma och Lovisas djupa andetag... Dom stensover och jag är mäkta avis på dom.. Jag vaknade som vanligt när jag hade sovit 8 timmar sen är det kört... Har fått in någon rytm på det nu.. Är väl ganska exakt 8 timmar när jag sover hemma innan klockan ringer och så blir det likadant nu när jag är iväg...

Idag ska vi tillbaka till mässan några timmar för att göra inköpen.. Igår kollade vi mest för att se VILKA saker vi tyckte bäst om... Vi ska ju ha in några smycken till Max mode och det finns ju så fruktansvärt mycket olika men vi vill ha ett som är snyggt, praktiskt, inte för dyrt och som man kan ha till både vardags och fest...och nu tror jag att vi har lyckats hitta något som passar:)

Nä nu ska jag väcka dom här sovande grisarna!
Lovisa har snart sovit i 12 timmar och det var nog välbehövligt för. Hon var. Helt slut igår:)

Hoppas ni får en toppen dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0