God morgon!

Godmorgon alla glada!!
Fi satans så trött jag är... värker i både huvud och ögon....
Idag hoppade jag över träningen utan låg hemma i sängen och läste ist.
Det var meningen att jag skulle ha städat men det va jag verkligen inte sugen på så jag sket i det...
Mitt mål är ju att träna 5 dagar i veckan och självklart vissa veckor kommer det inte att gå men för det mesta SKA det gå...
Denna veckan kommer jag träna måndag tisdag onsdag fredag och söndag...
från och med denna söndagen kommer Lovisa dansa 1 timme varje söndag i 8 veckor frammåt och danskursen hålls på gymmet så det är ju perfekt!! då tränar jag under tiden som hon dansar så är vi färdiga sammtidigt och jag blir då inte tvungen att träna varje vardag som jag känt förut för tycker att det har känts onödigt att åka in till stan på söndagen för att träna när jag lika gärna kan göra det på veckorna...
jaja... kylen är lite fullare nu iaf... SKÖNT!!=)
Idag kommer det en reporter och fotograf från SLA hit och ska intervjua mig=) ska bli kul.. dom skulle ha något näringslivs tema med unga företagare och då fråga dom mig om jag kunde tänka mig att ställa upp och det va ju super kul!!=)
Nä nu ska jag äta upp min kesella sen dags att börja jobba=)
ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0