FREDAG!!!

Jippi det är fredag!!!
blir glad bara jag tänker på det! imorgn är sista arbetsdagen för veckan sen är det en dag ledigt! förr hatade jag söndagarna det ingav alltid ångest för att man skulle upp tidigt och jobba...
Tyckte inte att man fick så mycket gjort,.. man kunde inte vara uppe länge inte göra så mycket för jag bara väntade på att dagen skulle gå men nu är det precis tvärtom! Söndagar är den enda dagen i veckan jag är ledig så nu är den på tok för kort! nu skulle den vara minst dubbelt så lång så jag hann göra allt jag behövde....
Ikväll kommer ju som sagt pappa, så jag ska hem och fixa till i gäststugan innan... eller bara byta lakarn men det är det absolut tråkigaste jag vet så det känns som ett dagsprojekt..
jo jag måste fråga er en sak som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med... (för att ni ska kunna göra det vill det till att ni svarar om ni vet)
jag såg på Lailas söta jul för ett tag sen att hon gjorde någon form av chokladfondant där hon sa att man skulle frysa in dom först föra tt de skulle gräddas utifrån och in å att de blev rinniga/kladdiga innuti och stela utanpå men jag hittar bara recept på nätet där dom skall gräddas direkt och då funderar jag på om det inte heter chokladfondant det som hon gjorde...
Någon som vet???

Kommentarer
Postat av: Lotta

Den har jag gjort!! Står som chokladbakelse på recept.nu under leilas söta jul:) hoppas allt är bra!!

2012-01-27 @ 14:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0