Tisdag och synundersökning

Om en stund ska jag iväg på synundersökning för att sen skaffa mig ett par brills...
Har ju linser nu men jag är helt 100 på att det inte är rätt styrka på dom... sitter vi i bilen och jag frågar jonatan om han ser en skyllt som kommer lite längre fram så ser han vad det står på den innan jag ens ser konturerna på skylten!
och vad det står på den ser jag ca 15 meter innan jag paserat den....
och så behöver jag verkligen glasögon så ögonen får vila någon gång... har ju i linserna JÄMT då menar jag jämt när jag sover och hela köret för tar jag ut dom så blir jag ju halvblind och ser inte ett smack när jag ska upp eller läsa osv...
efter optikern ska jag iväg på fika med Sofia.. va riktigt längesen vi sågs så det ska bli kul att prata lite skit som vi flickor ääääälskar!
idag på gymmet gick det riktigt bra... betydligt bättre än igår då jag stod 5 km på cross och sprang (inte jogga utan SPRANG) 2 km och mådde illa och inprincip svalde spyan för att jag inte ville få den i munnen... riktigt dåligt mådde jag!
men idag gick det bra.... 1 mil på 42 minuter!!
DUKTIGT FRIDA sa jag till mig själv efteråt!

Åh så sött… jag hade precis en kund här nu som fråga om vi har några värmande trosor eller något liknande för hans fru hade fryst så om rumpan när dom var iväg i sälen nu på sportlovet och hon frös fortfarande och han tyckte så synd om henne och att det måste ju vara jättejobbigt att frysa om rumpan… så han köpte ett par randiga mamelucker i ull och ville ha det fint inslaget….

Haha när jag kom med de blå-vitrandiga mameluckerna så utbrast han ”haha vad kul dom måste hon ha jätte fin kommer hon bli”

hon har alltså inte bett om några utan han kom på det själv att mamelucker skulle nog vara bra för hennes rumpa!!=)

NOW WE`R TALKING BOYS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0