soffpotatis

Gud så skönt!
Nu har jag lagt mig i soffan precis och väntar på att reklamen skall ta slut så criminal minds börjar igen!
Idag har varit en riktigt skön dag, låg och myste i sängen fram till halv 12 sen åt vi god frukost och städade lite här hemma och Betty fick sig en välbehövlig dusch och borstning oxh sen till systemet och sen in till skövde för att handla lite till morgondagens middag och hämtade en av lump-pojkarna, den andra kommer imorgon...
Jonatan tyckte att vi skulle käka något imorgon så nu har jag laddat upp kylen för en oxfile med rödvinssås och hasselbackspotatis..
får vi se om det blir bra ....
imorgon är det dag för jobb igen dock bara några timmar...
köpte lite fina tulpaner så det blir lite helgfint här hemma=) jag älskar blommor i bukett!
nu börjar det igen... puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0