Köpenhamn

Imorgon bär det av till köpenhamn...

Jag mamma, jonatan och Lovisa är det som åker..
Lovisa ska vara barnvakt åt Jonatan för han klarar sig inte själv så länge..;)
Idag på träningen gick det inte alls bra... jag sprang 2 km och sen roddmaskinen 2 km... sen sprängde det i huvudet och svetten spruta så jag orka inte köra något mer...
Det värsta av allt var att när jag gick upp i morses så tyckte jag att jag såg lite slankare ut (utan kläder) och det är inte ofta jag tycker det så jag vart riktigt glad men så blev jag lite less kroppen inte orka lika mycket som jag hade hoppats...
så jag ställde mig på vågen för jag tyckte att jag borde gått ner lite nu när jag tränat så förbannat jävla mycket det sista... och vet ni JAG HAR GÅTT UPP 0,8 kg!!!
GÅTT UPP!!!!
hur fan är det möjligt??
jag kände för att hoppa frammför ett jävla tåg...
varför ska jag träna varenda förbannade morgon när jag GÅR UPP i vikt.. och NEJ! jag tränar mig inte fet som det så fint heter.. jag äter inte mer godis och sånt för att "jag får unna mig det när jag tränade så duktigit i morses" utan snarare tvärt om...
Och när jag kom ner i omklädningsrummet står det ett fucking jävla anorexia fall och böjer sig frammåt föra tt ta tag i HUDEN som veckar sig lite på magen och säöger "men asså gud vad fet jag är" till sin kompis!
Jag kände för att ta tag i henne bära med henne till bastun lägga henne på elagrigatet och ta tag i min mage ruska runt i mitt fläsk över henne så hon får se riktigt jävla fett någon gång!!!
J*VLA MÄNNISKA hon fick mig att må ännu värre!!
och jag har nog på fullaste allvar inte känt mig så stor, tjock och klumpig någonsin tidigare i mitt liv!!
Så idag är INGEN bra dag för mig!! jag vill hellst bara gå under jorden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0