ingen data

Herregud det va flera dagar sen jag satt vid datorn nu.. inte läst några bloggar knapt något face book eller något sånt livsviktigt!=)
har varit full rulle igår hade vi leverantörer här på både förmiddagen och eftermiddagen och på dan va jag ju iväg hos emma och fikade med henne och Maria...
Fasen vad mycket fint det finns i alla olika märkens kollektioner... man blir ju helt sjuk av att kolla på allt, och för att inte tala om ALLT man vill ha till sig själv... men det går ju bara inte... det är det svåraste som finns att kontrollera ett köpsug/behov!!
Men som tur är får jag ju köpa in en del till butiken=)
Vet ni vad jag hörde imorses på radion?
dom har gjort en forskning på om barn som använder sig av napp är friskare om mamman stoppar nappen i munnen och suger bort bakterier ifall barnet tappar den än om man bara stoppar in den i munnen poå barnet igen utan att man själv suger bort böset... eller om man bara torkar av den...
fatta vad så sinnessjukt mycket onödiga pengar det går på sån skit!!
Vem fasen bryr sig om det finns en forskning som säger det det är väl för fan sunt förnuft! det bähöver väl inte 10 olika högutbildade människor sitta och knepa och knåpa fram och göra test på 180 olika bar hade dom gjort med!
GÖR NÅGOT VETTIGT har jag lust att säga till dom ! NÖTTER!!!
Jag har varit ute och ridit nu på morgonen med... fan vad jag känner mig duktig och nyttig när man rider/tränar/går/ springer på morgonen innan jobbet... känns som om det är mitt på dan nu med när det är ljust och solen lyser redan kl 8 på morgonen... I LÖÖÖÖV IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0