Frida dagen!

Idag får ni gratta alla som heter Frida och Fritiof för vi har namnsdag idag!=)

Jonatan jag hoppas att du läser detta så du hinner åka och köpa en blommbukett till mig;)
(ni som tycker att det låter som en brutal pik så ska jag förklara för er att det är så här vi måste ha det för jonatan har faktiskt själv sagt
"frida du måste säga när du förväntar dig något eller förklara vad det är för jag förstår ine vad du menar"
jag tror att pojkar överlag har svårt att förstå hur tjejer fungerar och vad vi vill ha att vi ständigt vill bli uppvaktade och tycker alltid att det är kul att få en blomma
(ABSOLUT INTE NÅGON I KRUKA!!!!!!! OCH INTE I EN FÄRDIG BUKETT SOM STÅR I EN HINK UTANFÖR STATIOL!!!!)
nä utan en som en florist har satt ihop och det behöver inte vara en för 1000:- utan det räcker med bara något fint det visar nämligen att ni anstränger er lite för oss!=)
Så även om din tjej inte fyller år, det är alla hjärtans dag, någon form av årsdag, namnsdag osv så köp något fint till henne bara för att hon vill vara just din och faktiskt står ut med dig i alla väder för jag kan lova att det är inte lätt för henne!
Några förslag till er pojkar!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0