Carola Häggkvist


Har ni hört att Carola Häggkvist har skaffat en ny kille??

Min kära svärmor berättade den stora nyheten för några dagar sen.. att hon har skaffat en ny var väl inte så märkvärdigt men att han bor ca 1 km från OSS är en stor händelse!!
Haha carola häggkvist träffar sin stora kärlek i FRÖJERED av alla ställen på jorden! FRÖJERED!!

Och enligt ryktena i byn så ska carola ha frågat runt om fridenes och tidaholms kyrkor är till salu... haha skulle carola äga kyrkan i fröjered så skulle jag nästan gå dit mer än när lovisa har skolavslutning=)





men så fick jag en länk med denna bilden och jag måste hålla med om att dom är faktiskt lite lika... eller vad tycker du??





Carola Häggkvist <3 Marcus werjefeldt



Kommentarer
Postat av: Johanna

Marcus är min bästa kompis pappa.. O litet fjuttigt hus vet jag inte om jag kan hålla med om, o inuti är det hur fint som helst...!

2012-02-07 @ 18:04:56
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com
Postat av: MARITA

Fjuttigt kanske i jämförelse med hus á la Carola i alla fall :)

2012-02-08 @ 07:59:34
Postat av: Frida

haha ja precis MARITA!!

2012-02-08 @ 10:19:42
URL: http://fridanavarp.blogg.se/
Postat av: Kim

Frida, har inte du vart med mig hos han? Eller har jag drömt de? Där ja passa alla vovvar? E juh mina systrars pappa;)

2012-02-10 @ 14:13:18
Postat av: Frida

KIM: haha är det=) nä det kommer jag inte ihåg men å andra sidan har mitt minne blivit som en guldfiskbebis så det är inte så mycket att lita på...



2012-02-10 @ 16:28:30
URL: http://fridanavarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0