Bok, magont och sova

Har precis tagit mig upp till sovrummet från soffan... Idag hade jag tagit ledigt för att hinna ikapp lite hemma och kunna ta det lite lugnt för det känns som om det behövs...

Men det blev till att jobba först en stund på Max mode sen fick jag rycka in i mammas butik för mamma är dunderförkyld och har mega ont i ryggen så stackarn kan knappt gå...
Sen direkt ut till stallet för hästen skulle skos och sen hem och då passade jag på att baka när jag hade lite tid över... Bullar och typ kladdkaksmuffins med kräm på...

Och nu för några timmar sen fick jag precis svinont i magen:(

Så nu är det dags att sova så det förhoppningsvis släpper!

Har börjat läsa Camilla läckbergs näst sista bok fyrvaktaren precis... Tycker att de böcker jag läst av henne varit riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0