Annliz Frisk

Idag är det begravning för Anliz och fy så fruktansvärt hemskt det är!

Det var mängder med folk i kyrkan och utanför och längst fram satt Sture (hennes man) och hennes närmaste släk däribland mina kusiner och faster=(
Det skar i hjärtat när man ser dom man älskar och tycker så mycket om så fruktansvärt ledsna.

Lilla Sally som är min kusin och lika gammal som Lovisa sa Jag saknar farmors pannkakor" och när hon tittade på mig när jag skulle lämna blommorna så visste hon först inte om det var ok att gråta men när jag brast i gråt så forsade tårarna på den lilla stackarn, hon visste nog inte hur hon skulle bete sig.

Även om jag "bara" träffade Annliz på familjemiddagar och födelsedagar så blir man så ledsen när någon går bort och man blir så ledsen för dom som är kvar....


VILA I FRID FINA FINA ANNLIZ!!


Det jag vet om dig så var du en underbar person och alltid på strålande glatt humör!
Du gav en värme ifrån dig som få personer gör!


Kommentarer
Postat av: MARITA

Men Frida...det har du inte berättat att din farmor har dött och att du varit på begravning!!

Känner mig som ett frågetecken ? ?

2012-02-15 @ 19:07:43
Postat av: Frida

Marita annliz är inte min farmor utan min fasters svärmor.

och jag var inte på begravningen bara där och lämnade en blommbukett=(

2012-02-16 @ 10:29:34
URL: http://fridanavarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0