Åh så skönt det ska bli att sova nu! Har l...

img_9793 (MMS)

Åh så skönt det ska bli att sova nu! Har längtat efter sängen sen jag gick upp i morses! Va riktigt bra party vill ju som vanligt köpa allt men jag tyglade mig någorlunda i alla fall och köpte bara det allra nödvändigaste;) haha nödvändigaste... Jo jag intalar mig själv det i alla fall! Ibland måste man få unna sig något riktigt bra... Och fasen jag har inte någon som Hellst lust att bli gammal och rynkig om man nu kan göra något för att påverka det så ska jag försöka;) god natt!!


Kommentarer
Postat av: MARITA

Gammal och rynkig blir du ändå :) :)



Alla vill leva länge men ingen vill bli gammal

2012-02-24 @ 08:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0