snart dopparedan!

Nu är det inte långt kvar till Julafton, det är sjukt vad fort det går... 
 
Jag är nästan klar med alla klappar... Sprang runt som en skållad råtta igår, skönt för det var i nte allt för mycket folk, var väl ingen som fått varken barnbidrag, lön eller pension.. och tack och lov för det för då hann jag mer=) 
 
Sitter ju på jobbet och det va kul för det är väldigt lugnt nu på kvällen så jag pysslade med lite annat när det börja plinga som fasen och in kommer ett gäng på ca 10 kvinnor och min tanke är, Oh my good hur fan ska jag hinna hjälpa alla dessa och att alla fortfarande får lika bra service och precis innan dom kom in så stoppade julmusiken som vi spelar i butiken och då säger den ena " en julsång kanske?=)" ööööhhh ja jag ska bara få igång den här igen och så rätt vad det va började dom sjunga den finaste Jingel bells jag någonsin hört! 
 
Och då utbrister jag " ja men nu hänger jag med ni är ju kören som sjunger i stan ikväll!=) " 
 
haha mysigt så!
 
Gick bra på träningen med Linn i morses, sprang 3 km och sen körde vi styrka.. Riktigt skönt att komma igång igen ska jag lova dig! 
Vet itne hur jag gör imorgon då Lovisa ska med in till stan och det kan vara skönt för henne ja oh mig med för den delen att sova till iaf 8.00... 
Så vi får se hur det blir.. 
 
Imorgon ska jag och Jonatan åka och fixa sista julklappen till Lovisa...
 
Det har varit så jäkla mycket att göra det sista som du garanterat har förstått vid det här laget eftersom det är det enda jag tjatat om, men igår iaf så var jag tvungen att sätta mig och skriva listor på ALLT för att jag ska få någon som hellst klarhet i vad jag måste fixa och vad jag redan gjort.. när det blir så rörigt i huvudet så blir det nästan att man stressar även om man nästan betat av hela listan bara för att man ite ser att det försvinner något utan man bara tror att det är så himla mycket kvar bara för att man haft det hela tiden... så iaf... listorna är det bästa som finns. Nu vet jag precis vad jag ska göra, köpa skaffa och vad jag har gjort osv... 
 
riktigt gott. Imorgon ska jag till maxi och fixa all mat som skall ätan från lördag då vi får besök av några kompisar och på söndag kommer pappa och hans sambo och ja Mickaela vad är vi..?? låtsassyster/styvsyster/vän/ ja hon och hennes familj iaf=) vi ska käka julmat och ha jätte mysigt! 
Och sen innför JULAFTON! vi kör knytis, är lättast så och den vi är hos ( detta år hos mamma) slipper att ordna allt själv... 
 
Så min lista för imorgon har aldrig varit så lång och välorganiserad som den är nu! Inget får glömmas=) 
 
Nu ska jag förberade innför imorgon!
Ha en underbar käll och var rädd om dig<3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0