Skadad?

Jag måste vara lite smått skadad!

Jag va så jäkla trött när vi kollat klart på solsidan så gick ut och tog in hästarna och så skulle jag bara ställa in en adventstjärna i Lovisas fönster så den va där när hon vakna imorgon men det blev inte så.... Jag har nu storstädat hennes rum, satt upp nya Julgardiner dammat i vårt sovrum och fått upp en stjärna där med...

Ok nu vill jag att ni tänker er i i hur det här ser ut när jag berättar detta....

När jag skulle dammsuga i Lovisas rum så kommer Jonatan upp i rummet och under tiden jag dammsuger så vaknar Lovisa och är ju helt urvalen, tror hon mest kolla upp i sömnen först men när hon får se Jonatan som står i kalsonger och en t-skirt och tar tag i hennes lilla risa gitarr och sätter på sig en cowboy hatt och börjar dansa och spela med den samtidigt som jag flyger runt med dammsugaren och skrattar så jag nästan pinkar ner mig så kunde ju ungen inte annat än att vakna:)

Hahahaha ja fy fan jag garvar fortfarande!:)

Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0