problem med app och luciatåg

Det har varit något fel på min bloggapp på mobilen i helgen för så fort jag försökt öppna den för att blogga så har den släckts ner och vid datorn har jag inte hunnit sitta något...

Så där av dåligt uppdatering....
 
Igår iaf så jobbade jag på dan sen åkte vi hem och jag städade och plocka lite och Lovisa lekte med en kompis och Jonatan jobbade, sen på kvällen så hade Lovisa julspel med tisdagstimmen hon går i på Tisdagarna.
Så vi for dit och så himla fint det va!! Lovisa var den mnsta av alla tärnor och jag som blivit någon sinnessjukt känslig sen jag fick barn vart ju på lipen hela tiden, så söt och jag som haft nästan lite smått ångest för att hon blivit så stor blev så glad ( av någon sjuk anledning) när hon var minst av alla tärnor för då var hon min" lilla" tjej igen=)
 
Dom sjäng jätte fint och så fina allihopa! Lovisa som har liute svårt att vara stilla för länge började trampa och ha sig efter några minuter och då dom hade levande ljus som alla tärnor och Lucia höll i så hade jag hjärtat i halsgropen hela tiden för jag trodde att hon skulle tappa det där jäkla ljuset hela tiden...men det gick bra tack och lov!=)
 
'
Jag blev lite impad för annas sitter jag som ett fån och letar efter de där förbannade sångerna i salmböckerna och det finns ju ett X antal stycken med men nu har dom så fiffigt att texten kommer upp på en stor skärm så till och med jag som är halvblind kunde se vad det stog=)
 
SMIDIGT!!
 
 
Här är det fina luciatåget! ser ni min lilla tärna?=)
 
 
Lovisa läser en vers, så duktig så. Det är roligt med Lovisa för hon är inte det minsta blyg när det gäller sånt. hon blurkar ofta vara en av dom som säger något eller läser något på uppträdanden som dom har oavsett om det är i skolan eller något annat=)
 
 
Lovisa hade gjort ett ljus.
 
på kvällen kom mamma och hälsade på, så vi åt fruktsallad kolla på en film och pratade till sent på natten=)

Mys!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0