Motivation!

Träningen gick oväntat bra idag! Jag powervalkade 2,5 km i 7% lutning i ca 7 km/ h och sen joggade jag 2 km i 2% lutning och se plankan 3* 35 sekunder.
Och sen skulle jag köra utfall och hann med 12 gåpnger innan jag sträckte mig så pass i baksida lår sen gick det inte att koma ner utan att det gjorde svinont men då var ändå klockan så mycket så det var dags för dusch...
 
innan träningen åt jag 1 ägg och drack en celsius 
frukost, havregrynsgröt med banan och en skvätt mjölk... 
 
Jag har en dröm, det är att se ut så som Kim kardashian gör på bilderna nedan, former men inte otäckt smal... 
SKITSNYGG är hon.
 
Så här skulle jag VILJA se ut men jag inser själv att det är ett mål som är nästintill ouppnårligt för mig med min jäklans mage som ser ut som en zebramage efter graviditet men man kan ju ha något att sträva efter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0