Lördag!!

Jösses imorgon är det redan 2 advent hur sjukt är inte det?? fort som bara fan går det rent ut sagt! 
 
Nu har jag lagt på mig ett lager med vinterpäls som jonatan så sött utryckte det och det är en sanning med modifikation! för det är ett rejält lager med äckligt fett!! 
 
USCH!!
 
på måndag börjar träningen igen utan undantag! 5 dagar i veckn MÅSTE jag dit!!
Så nu måste jag ta tillbaka min karaktär och ta tag i min vardag! det går inte att tillåta sig känna efter på morgonen om man är trött eller inte, eller försöka frammkalla någon form av sjukdom som inte finns bara för att man är LAT!!
 
usch jag blir äcklad av mig själv när jag inser hur jävla lat jag är!
 
Ja på mpndag som sagt! så idag då?? och imorgon?! godis, läsk, fruktsallad, bullar, lussebullar... allt! haha nä då jag ska inte svulla till mig ännu mer..
 
Vad jag tycker är  svårt är hur man ska gå ner i vikt... alla verkar ju fullkomligt RASA i vikt vilken metod dom än kör... oavsett om det är lchf, no fett, gi sallad, operation ja vad fan det än är så funkar det för alla! så ja vad ska man välja?? äta nyttigt? ja varför inte? 
 
äh jag har ju en och en halv dag på mig att bestämma mig! 
 
Nu är jag iaf på jobbet och slutar om 45 minuter, sen ska jag hem och pyssla för imogon ska jag och Lovisa julbaka med mamma... vilket rimmar fruktansvärt illa med det jag just skrivit men som sagt.. på MÅNDAG!
 
Inte en dag tidigare! 
 
Och då tycker jag att DU som är inne här och läser var och varannan dag kan hjälpa mig!!
Släng in en kommentar och fråga hur det går, se du mig på stan skäll på mig om jag ens tänker tankn på att fuska.... HJÄLP MIG!!!
Det är väl inte för mycket begärt?? =) 
 
Och Jonatan!!! Ta ut alla agrisioner du bär på, på mig OM jag äter något dål8igt eller vill att vi ska göra det! men BARA om jag äter eller föreslår INTE annars... DU har inte tillåtelse att skälla i onödan  nu bara för att jag skriver det här så utnytja INTE! för då kommer du aldrig få den här chansen igen;)
 
NU ska jag jobba vidare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0