Lördag!

Veckorna bara flyge fram, om några dagar är det redan 2013! 
Vad händer??? jag fyller 27 år 2013 visserligen i oktober tack och lov men vilken jävla ångest!!! 27!!! det är nästan 30! helt sinnessjukt! jag ser mig fortfarande som en 20 åring!! Inte 20 närmare 30 utan 20 närmare 18... men itne 30 för några år sen tyckte jag att när man fyllde 30 då kunde man lika gärna gå och dö för då är livet ändå slut... jag menar vad fasen gör man när man fyllt 30? då finns det ju inget kvar... 
ELLER???!==) 

 
Nu har jag ju givetvis en annan inställning men det är ändå så jävla lastgammalt att det är svårt att fatta att jag själv snart är där!
 
Idag efter jobbet ska jag ta och pallra mig ut på stan för att hitta något lämpligt att ha på mig på nyårsafton! 
 
 
Fick finfrämmat av en lite n vovve i morses här med. Bernad!
 
En liten shäfervalp som mamma köpt igår.
 
 
 
 
Han är inte lika bra på att posa som Betty men han lär sig väl han med=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0