Lite pussel och hajen!

Efter jobbet åkte vi hem till Jonatans mamma och sa hej och fick lite fika:)
sen hem och fixa lite, städa,tvätta, diska och sånt där kul!!
Och lite adventspyssel men Inte mycket bara en adventsljusstake:)
Resten får bli imorgon!

Jag har precis lagt mig i sängen för att sova efter att ha sett hajen och fy fan vad äcklig! Jag har aldrig vågat se den förut, är ju livrädd för allt som lever i vattnet oavsett om det är en liten insjö på berget eller om det är i havet! Man ser ju aldrig vad som händer under en, och inte bredvid heller för den delen! Jag får sällan panik när jag blir rädd alltså riktig panik där jag känner dödgångens men det kan jag få i vatten där jag vet att jag inte bottnar ( djupt vatten) och kommer med all säkerhet inte kunna ta mig bort från det farliga tillräckligt snabbt!
Usch får ångest bara jag tänker på det!!

På land är jag inte rädd för mycket förutom spindlar, ormar, möss, grodor, maskar, älgflugor och marsvin! Men förutom det så är jag inte så rädd!:)

Nä nu ska jag sova! Ska upp och jobba imorgon dock inte så tidigt, vi öppnar inte förrän 12 imorgon!
God natt sov så gott!!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_50ba8b569606ee4f6d1f28ad.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_50ba8b57e087c37b35149efb.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0