Julskylltningslördag!!

Nu är det första helgen för den RIKTIGA j7ulskylltningen i stan och det är så mysigt! jag älskar jul och det är så kul att gå runt och mysa och kolla på alla fina fönster som alla butikerna har engagerat sig lite extra för! 
 
Det va riktigt skönt att komma ut i morses, dock blev det ingen Pw utan det blev en joggingtur ist, blev sugen (!!!!)  på att springa när jag hade gått några meter så den rundan jag tänkt gå på 1 timme var avklarad på 40 minuter! 
 
Nu sitter jag på jobbet och fixar och trixar, 
 
igår va jag föressten på Breaking dawn part 2 och fy fan så jäkla bra den va!!!! JAG VILL SE DEN IGEN!!! 
ÅH jag älskar verkliegn twillight filmerna! jagt ska ha alla när dom är ute på DVD!!
 
 
nä nu måste jag fortsätta!! 
 
ha en toppen dag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0