Julgran och pyssel

Gud så skönt,äntligen har vi fått in granen och några stackars tomtar är på plats. Lite kvar men en bit på vägen i af och lite mindre dåligt samvete!

Har även gjort bountybollar och börjat med lite inför alla julkorgar som skall göras!

Imorgon ska jag fixa naglarna igen. Nu har jag ju röda glittriga tippar men nu ska dessa sitta över nyår med och då vill jag ju säkert Inte ha rött... Värdsliga problem men ändå ett beslut som måste tas:)

Och på kvällen imorgon så är det julavslutning på Lovisas skola eller det är i kyrkan men det är avslutning iaf:)

Nä nu ska jag fortsätta mitt pyntande!

Tränade i morses med ju! 5km cross och sen styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0