Jösses

Jag älsk-hatar julen... det är kul med allt som hör julen till men lika mycket som det är roligt så hatar jag det... det är en fruktansvärd press och stress och det är ju sjukt att man tillåter sig själv att fara runt så som man faktiskt gör. och det ska köpas julklappar, och det skall städas och det skall bakas och som om inte det vore nog så ska man jobba mer än någonsin hela december!
I morses va jag så jäla trött så jag bara hängde, orka inte sitta upprätt och kände verkligen inte för att göra något! men när jag väl lyckaddes ta tag i mig själv så pallrade jag mig ut till stallet och mockade ur ALLT i boxarna och fy fan vad svettigt!
 
Bättre än gymmet då det tar på både konditionen och musklerna=) 
 
Så nu kommer hästarna bli superglada när dom kommer in i kväll!
 
Jag har ätit så brutalt mycket nu i helgen att jag kom på nu (17.33) att jag bara ätit 1 gång   idag, 2 ägg i en äggröra och 2 skinkbitar till det och jag är inte ens hungrig än! kroppen har väl fått i sog en årsförbrukning med mat!=) 
 
Så nu för jag väl gå på matavvänjning!=) hahaha
 
Igår bakade jag bullar och kolakakor i min super sprillans nya kitchen aid! så jäkla bra den va!! 
Och jag är stolt för jag gav bort allt jag bakat till svärmor och jajje=) 
Så det finns inget kvar hemma att äta tack och lov!!=) 
 
Nä nu ska jag fortsätta med mitt!
 
Ska försöka hinna med ett inlägg ikväll om julen med=) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0