irriterad

Nu har jag kört Lovisa till skolan, släppt ut hästarna tagit in ved, kört av vägen, ätit 2 ägg, tänt i kaminen och kollat igenom facebook....
 
Och då kan man inte annat än att bli irriterad... Det är samma visa så fort det händer något med vädret, fotbill, handboll, datum ja men vad fan måste varenda jävel kommentera att det är den 12/12-12?????? på riktigt som om inte alla vet vilket datum det är? och det tjatas garanterat om det på tv med... samma när det är snö, då ska ALLA kommentera att det är snö ute eller att det snöar.. ja men käre värd vi ser et vi andra med som tagit oss upp ur sängen och kollat ut... vi ser att det snöar vi med!
 
Så då var jag färdig med att spy lite galla över dessa ständigt tråkiga uppdateringar... om alla skrev när det faktiskt har hänt något kul eller intressant så skulle vi få ut mycket mer av vårt facebookande... inte spilla tid på att läsa att det är den 12 dec 2012 450 ggr.
 
Iaf, jag hoppade träningen nu på morgonen för jag har MASSA att göra här hemma innan vi åker imorgon... vi ska ju till göteborg bara jag och Jonatan vilket ska bli så sjukt skönt, jag har settt fram emot dessa lediga dagar sen i oktober nu! vi ska gå och kolla på Johan glans och sen ska vi julhandla och se på lördag blir det julbord på gothia towers och jul på liseberg!
 
Igår gjorde jag dubbel sats med mozartkulor, skönt som fasen då är en godissort avklarad till våra julkorgar!=)
 
Igår for jag runt som en tok och leta cellofanpåsar med platt botten som jag kan lägga godiset i sen i de olika korgarna men jag hittade inte ett enda ställe i varken skövde eller skara så jag fick beställa via en av våra leverantörer på jobbet! men det va bra för då blev det en jäkla massa billigare!=)
 
 
(bild lånad från bloggfamiljen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0