I valet och kvalet

Usch imorgon kör jag igång!
Träna en timme, börja med bra mat vad det nu innebär... Jag vet fortfarande inte vad jag ska satsa på... Får sova på saken!

Idag va vi på Osterian igen och sen hos mamma på fika.
Mysdag!
Och Betty är äntligen borstad! Jag brukar borsta och duscha henne varje söndag men nu när pälsen växt ut så blir det mycket tovor som är skitjobbiga och tråkiga att borsta ut, och ju skitigare pälsen är desto mer tovor blir det så det är en ond cirkel... Så jag har skjutit upp deg i 2 veckor men nu! Nu jäklar är hon fin. 2 timmar höll jag på i morses med henne:)

Så nu är det ett mindre dåligtsamvete:)

Nu ska jag sova
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0