Hemma igen!

Nu har vi kommit hem, eller det gjorde vi igr natt.. va inte hemma i min säng förrän 3 igår... så det blev sent men vi har haft det riktigt riktigt bra när vi varit iväg. 
 
Torsdagen bjöd ju på Johan Glans som du vet och det va ju riktig jäkla kul. Jag kommer inte ihåg om jag redan skrivit detta men då får det bli en upprepning. Jag tycler att det är het fantastiskt av EN människa att stå och prata i 1½ timme i sträck och kunna leverara varenda minut av de 90 och att få folk att garva så tårarna sprutar är banne mig riktigt bra gjort.. 
Efter Glans så gick vi hem till pappa och åt gott och umgicks med honom lite=) 
 
Fredagen så va vi på stan nästan hela dan. Strosade runt, tog en cider/öl, åt, shoppade och shoppade lite till... vi tänkte ju att vi skulle köpt julklappar men det blev en julklapp och en tröja till mig sen blev det skor, jacka, byxor, skjorta, tröja till Jonatan=) Men det va ju hans helg och det var välbehövligt med lite påfyllning  i hans garderob=) 
 
PÅ fredag kväll gick vi ut och åt och lite så och på lördagen tog vi det lungnt på dan nä vi pkte ju och köpte enjacka till mig men annars tog vi det lugnt=) för att sen åka till Liseberg och kolla på allt fint som fanns där... och där mötte vi även upp mamma, lillasyster Linn och Jajje oxh sen även pappa för att gå på det godaste julbord jag någonsin varit på! 
 
Sjukt gott och det fanns ALLT!!! 
 
Det va ett megabord med kallt, och ett med varmt och sen en efterrätts buffe och sen ett bauta godisord!!
 
Ja vi hade det riktigt kul,och åt super gott så det jkan jag varmt rekomendera!!
 
 
Måste se till att lada min kamera så jag kan ta lite bätre bilder men iphonen är väl bätte än inget=) 
 
Idag har jag varit hos mamma hela dan och hjälpt henne att sy gardiner till en förskola... sjukt mycket att sy så nu är jag helt manglad i nacke, axlar och huvud... 

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon är det upp tidigt till skola, gym och jobb...Sov så gott! Kram¨'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0