Gooood morning!

Ofrivillig sovmorgon och en sjuhelvetes massa stress ovh snö!!
 
Herregud! jag är så trött på mornarna så jag vet inte hur jag ska kunna förklara så du förstår men det är SJUKT!!
Så i morses när klockan ringde 06.13 så var det helt omöjligt att komma upp och det gick definitivt inte bättre när den ringde 3 min senare heller så jag ställde om den på 06.30 och jag vet att jag stängde av den och var på väg upp ur sängen men på något sätt måste jag somnat om för nästa gång jag vaknade var klockan 06.52 och vi var TVUNGNA att åka hemmifrån 07.15!!
 
Så yes eld i röven och ner för att fixa det som fixas kan och ut med hästarna fort som bara fan rent ut sagt och sen iväg. och hade det varit sommar eller åtminstonne inte snö hade jag varit inne i stan på 20 minuter men nu tar det minst 30!! 
så några minuter sen stövla jag in på rådhuset och fick mig lite frukost precis innan mötet började och tacka fasen för det! 
 
Men nu är jag på jobbet i lugn och ro och har hunnit varva ner några minuter innan jag öppnade. 
 
Ikväll är det bh kväll igen. Sjukt kul att det är så många som vill ha och visar intresse för det. 
Och det är riktigt kul när dom nu bokar om för att komma med några andra vänner eller för att se den nya vårkollektionen som kommer i vår... 
 
Så dt blir en sen dag idag men vad gör det... 
 
Nä nu ska jag fortsätta med mitt=) 
 
Ha en toppen dag!! 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0