Gårdagen med johan glans

Igår va vi ju som sagt på Johan Glans och det va riktigt riktigt bra!
Han är ju helt sjukt kul och nästa gång han kör en sån här grej ska du verkligen se till attt gå på det för du kommer inte vara missnöjd.
Och vilken bra grej innan man ska gå på fest eller liknande, man blir på skitbra humör och alla är glada för det är ingen som inte tycker att det är kul!
 
Efter det gick vi till ett litet ställe och satte oss och jonatan tog några öl och jag några cider sen gick vi till pappa och åt=)
 
Vi hade en riktigt riktigt bra dag. Nu ska vi åta frukost sen fixa till oss och sen ska vi ner på stan och fixa kläder till oss sjölva och JULKLAPPAR!
'
Att man aldrig lär sig?? Jag ör alltid ute sista dagarna innan jul och köper julklapparna...
 
Måste tipsa er som har barn eller ska köpa till något barn som inte är lovisa om en bra julklapp som pappa har hittat..
 
en barnbok som har olika budskap om tex empati, att vara en vän, hur man äör mot andra fast på ett barnsätt och så att det blir kul..
 
 
http://www.soderpalm.se/component/option,com_shopper/Itemid,24/id,60/lang,en/sub,products/task,viewProduct/
 
Där har du länken. det finns 2 olika böcker det här är nu 1...
 
Gå in och kolla=)
 
Nu ska jag ägna mig åt min Kärlek

Kommentarer
Postat av: Michaela

Nej men va kompiskt! Jag har precis köpt dom böckerna till barnen som vi läser ett kap varje kväll (ok dom kvällar som jag orkar o hinner). superbra! Dock lite billigare på bokus :-)

Svar: Jaså?! lustigt. men dom verka bra tycker jag eller vad gilllar dina små den?
Frida Nävarp

2012-12-14 @ 12:50:31
Postat av: Mich<ela

kompiskt=komiskt

2012-12-14 @ 12:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0