frukost, naglar och jobba

Vilken skön morgon jag har haft det eller skön och skön det är ju fan svinkallt hela tiden och det känns osm om jag skakar hela tiden för att det är så kallt så skön morgon kan jag inte kalla det men den va bra=) 
(förutom när jag skulle upp ur sängen )
 
Åkte med lovisa till skolan och sen for jag in till stan och mötte upp Emma för en frukost på hotellet i stan! så jäklans gott! 
 
Efter det for jag till salong hemma och fixade till mina naglar så nu är dom UBERSNYGGA!!
 
Julfina så det heter duga!! 
 
Och sen direkt efter det så åkte jag till jobbet där det har varit massor att göra... vi har fått hem nytt bad och dessutom kom det massa andra varor med och nya beställningar som måste göras... så nu har jag glott på datorn halva dan känns det som så nu bränner det i ögonen!!
 
Igår bakade jag ju saffransbullar som är så riktigt jäkla svingoda men lägger upp recept i nytt inlägg=) 
 
Nu ska jag jobba vidare en stund sen kommer Jonatan och hämtar upp mig så vi kan åka hem och sen hämta Lovisa... 
 
Ha en toppenkväll!!
 
 
I löv this!! Hotelfrukost är bland det bästa som finns ju!!
 
 
en liten skymt av mina naglar, vill inte ta på hela handen för mina händer ser just nu för jävliga ut! torra nariga och bleka! usch! Kallt + att man jobbar med tyg och pengar vilket gör att man OFTA tvättar händerna och sen på det massa upplockning från kartonger som torkar ut och skär hål på händerna!=( 
 
inte den bästa behandlingen för att få fina händer direkt, men naglarna är fina iaf=) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0