Första advent!

Åh så mysigt idag är det första advent och hemmahos oss va det 13.5 minus ute i morses! freeezing cold!!
 
Vi tog en riktig sovmorgon jag och Jonatan sov till 10.20 och så jäkla skönt det va kan du inte ana! 
Nu är jag på jobbet och jobbar till kl 16 idag, sen kommer lovisa och så ska vi hem och hon ska städa på sitt rum så vi kan sätta upp julgardiner där jag jag ska göra klart det jag inte hann igår. Och så tror jag att jag ska försöka baka några stackars lussekatter med=) 
 
Det är ett måsste på första advent... 
 
Har du börjat köpa julklappar än?? jag har köpt 2 tror jag se är resten en gåta för jag har ingen aning om vad jag ska köpa eller något sånt... måste ta mig en funderare på vad som skall inhandlas... Täönkte försöka hinna köpa endel när jag och Jonatan åker till göteborg...
 
 
Nä nu måste jag fortsätta att jobba...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0