Duktiga jag idag

Idag känner jag mig lite extra duktig för jag har varit på gymmet 2 ggr. Första passet skrev jag om i morses och pass nr 2 blev 2km löp i lite olika hastigheter och lutning. Sen lite styrka för armar och bröst.

Och dessutom har jag hållit mig ifrån allt vad socker heter!

Nu på kvällen vart jag så jäkla sugen på något men nöjde mig med några frysta blåbär:)

Imorgon blir det morgonpass igen sen får vi se vad jag ska hitta på efter jobbet.

Lagade en ny maträtt idag, kycklinggryta.
Recept; kycklingfilé, grädde ( jag tog 15% men säkert ännu godare med vanlig) curry rivet skal från 1 apelsin+ saften, lök, färska champinjoner, salt och peppar.

Jag åt med sallad. Den lilla klicken med potatismos fick Jonatan jag ångrade mig. Skulle jag ha något mer till skulle det bli ris!

Annars ikväll då... Lovisa har gjort läxor och så har vi kollat på julkalendern och nobelmiddagen;)
Nu ska jag sova så jag slipper vara hungrig längre!

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0