Du får ha lite överseende med mig just nu

Jag hinner Inte, jag hinner knappt gå på toa!
Det är sjukt men så är det. Jag håller mig in i det längsta för att hinna så mycket som möjligt innan jag kissar halvstående och sen fortsätter med allt!

Imorses fixade jag naglarna så nu är dom snygga till jul och nyår, efter det för jag till Hjo för att hämta ut Lovisas jultidningarnar, sen jobb, hem hämta Lovisa köra ut dom där jäkla tidningarna för att sen åka hem och byta om och iväg med Lovisa till kyrkan för för frestelse av bildspel och jag åker hem och byter om på mig själv och lastar in en halv transport med Höör ihop med mamma se. Kolla på bildspel i kyrkan och sen hem i h laga mat plocka i ordning, skriva listor på ALLT so. Fortfarande inte är gjort och dom måste göras. Gjort klart det Sista julgodiset och sist med inte minst mockat och släppt in hästarna!

Nu är jag trött och imorgon jobbar jag till 22 för då är det tomtenatta så då får du mer än gärna komma förbi mig och säga hej!

Ska försöka skriva bättre imorgon . Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0