Dan före dan före dopparedan!

Åh herregud det är julafton om 2 dagar! hur sjukt är inte det?? fy vad kul. jag älskar julen och midsommar, och min födelsedag=) Men julen allra bäst för då är alla på glatt humör och inga tjafs eller bråk eller fyllor och alla får paket ( förhoppningsvis) och go mat och trevligt sällskap.. 
 
Igår hade vi sjukt mycket att göra på jobbet så jag var så jävla trött och stundtals kändes det som om fötterna blödde på mig. Men jag ska inte gnälls för det är skiiiit kul när det är mycket att göra! 
 
Åkte till maxi och handlade allt innför jul med så jag slipper det när varenda annan människa i denna stan är där och ska julhandla och skinkan är slut och korven är slut osv=) 
 
Nu är jag på jobbet igen och sliter;) 
 
Sprang in på casels igår eller är det med 2 s? äh skit samma jag va där iaf och hittade en söt spetsklänning som jag blev kär i..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0