Vax ung och soffliggande

Har inte fått alls mycket gjort idag! Städat på övervåningen och fixat all tvätt men det är det enda som jag kan stryka från min lista!:/

Har varit och vaxat benen för första gången idag! Och fy farao det var inte skönt någon stan!!! Ont som fasen gjorde det! Men nu är det lent och fint och inget krånglande med att raka benen var och varannan dag i USA!! Skönt!

Nu ligger jag och Lovisa i soffan och kollar på halv 8 hos mig. Lovisa tar hand om sin mamma idag när hon inte mår bra! Fråga precis " mamma vill du ha något? Jag hämtar åt dig! Vill du ha massage sen? :) lilla söta flicka:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2960636/images/2012/pic_503e56dbddf2b31198000aca.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Emma k

Åhh krya på dig!
Önskar att oskar va så stor att han också kunde passa upp på sin mamma med glass och massage;)

Svar: Ja det är riktigt skönt=) fick både massage och glass... tror att det är lite allt möjligt som spökar men hoppas att det ska släppa snart=)
Frida Nävarp

2012-08-29 @ 20:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0