svar

Fy vad jag hatar att inte må bra ( som förmodligen resten av världens befolkning) !
håller på och grejar här hemma medans det är lite bättre för att sen slänga mig i soffan när det gör ondare=/ har verkligen inte tid med det här!!!
 
mina MÅSTEN IDAG!
 
  • måla i stallet
  • tvätta
  • städa övervåningen
  • dammsuga
  • torka golven
  • vika , stryka all tvätt som ska in i garderoberna
  • jobba
  • hämta lovisa
  • sätta in pengar på banken och föra över till USA
  • boka bil i usa
  • lasta in allt spån vi hämta igår
  • klippa gräset
  • städa i kylskåpet
ja det är säkert mer men det är det som jag försöker få in i planeringen just nu och sen har jag minst 10 ggr mer att göra på jobbet innan fredag!!! och dessutom kommer en leverantör imorgon så det blir intressant! men vi åker ju som tur är inte förrän på lördag natt så jag har ju lång tid på mig och på lördag kan jag ju jobba över tills vi åker=)
 
jo jag svarar alltid på era kommentarer i svarsfältet=)
 
Men Ida: jag ska absolut lägga upp smink och sånt igen och bilder men jag får göra det när jag är i USA för som du förstår just nu så är det lite tight med tid men där har jag tid i överflöd ist;)

så jag lovar att det kommer och tar det för lång tid så påminn mig igen!!=)
 
 
hahaha hitta denna bilden i en mapp och jag garvar lika mycket varje gång jag ser den=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

ojj förstår att du ej hinner men vill du bara svara mig på va pudret du gillar så mycket heter så ja kan köpa det =) ska nämligen på bröllop på lör och skulle så gärna vilja ha ett bra innan =)

Svar: ja men det klart!! som fondation använder jag marykays, men puder älskar jag ID mineralpuder=) det finns på kicks att köpa, finns även ett startkit som jag tycker ät bra för då får du alla borstar du behöver och även en skiva som visar hur du ska lägga på det för bästa resultat. Jag tyckte den va super!!=)
Frida Nävarp

2012-08-29 @ 19:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0