simning

Har precis landat på jobbet och ska jobba en liten stund... det blev inte en helt ledig dag men det hade jag nästan inte räknat med heller=) 
Tyckte det va lika bra när jag ändå skulle in till stan och simma... 
 
Simmade 1000 m och det var riktigt skönt!! ska försöka simma iaf någon gång i veckan för man känner ju att det tar på muskler man inte använder annars=) 
 
Nä ska jobba lite till nu sen ska jag ta och hämta upp svärmor för att plocka lite blåa bär;) 
 
dom är ju slut hemma och snart är väl säsongen över och då blir det abra frysta i 1 år frammöver!!!=/ BUHU! 
 
nä ha det toppen idag! 
 
och föressten! tror du att jag kom upp när klockan ringde??? NÄ!! 06.15 lyckades jag rulla mig ur sängen och upp! 
men vi hann i tid och inget stress heller för den delen=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0