så glad

Idag är jag så där glad som man bara år ibland, ni vet så där så det spritter i en och man inte riktigt vet vad man ska göra för att få leva ut det!! satt i bilen och "dansa" och sjöng och med radion på högsta volymen ( inte riktigt men nästan) jag vet dock inte om betty stängde öronen för att det va högt eller om det va för att jag sjäng;) 
 
1 mil på crossen idag!
 
Nu jobbar jag och har varit igång ett bra tag!
Imorgon kväll/natt åker vi!! FY FAN VAD JAG LÄNGTAR!!! 
 
Idag ska jag klippa meg med, ska springa iväg en snabbis sen så jag får manen trimmad innan jag far.... sol och bad sliter ju något fruktansvärt så bäst att frächa upp det innan det trillar av=) 
 
nä nu ska jag fortsätta jobba och vara så där glad!!=) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0