nr 547

Herregud jag sitter i telefonkö hos försäkringskassa och har nummer 547 i kö!!!

HUR FAN ÄR DET MÖJLIGT?????

har dom alltid så här läng kö eller är det bara när jag ringer??
Helt otroligt!
 
Idag blev det ingen träning utan det blev till att hjälpa mamma och sy! 
I eftermiddag ska vi iväg och hämta spån till hästarna, så att det finns hemma när vi kommer från USA så jag slipper börja krångla med det då.. 
så därför fick jag hjälpa henne lite först=) 
 
Äh jag har inget att skriva just nu så jag hoppar det ist=) 
 
Och jag måste bara tillägga att jag blir väldigt väldigt glad när jag ser att ni kommenterar, det är ju lixom den feedback du ger till mig för att du är här inne och läser=) 
 
superkul!!
 
oj nu har jag bara nr 487!! det går undan *eller inte*

Kommentarer
Postat av: Ida

fick du min kommentar igår? hoppas på svar =)

2012-08-28 @ 13:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0