Manglad

Jag känner mig just nu totalt jävla manglad! Överkörd! Fenito! Död!

Jag har precis åkt från jobbet och jag har nu jobbat i 12.5 timmar och hjärnarn har inte varit på vilopaus en enda minut sen kl 05.30 imorses!!

Vi har inventerat hela butiken och jobbat som en gris idag! Så nu sitter jag och väntar på att en välförtjänt pizza ska bli klar så jag kan hem och flögs i mig den!!

Jag har klippt mig idag med!!:) det va skönt! Tog bara 5 cm så att det mesta slitna åkte av! Men jisses så skönt. Schampo stolen var även en massagestol så när frissan masserade huvudet körde stolen massage på ryggen! Så nu blir det klippning oftare!!

Nu är maten klar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0