laddat med nytt=)

Hann in på HM idag en liten snabbis, var TVUNGEN att köpa trosor och sockar till Lovisa... vet i fasen om den ungen ÄTER sina kläder eller iaf trosor och sockarna för det är alltid slut och trots at det är tomt i tvättkorgen så finns det inga och Lovisa kan ju bara inte förstå vart dom kan ha tagit vägen... *jäkla unge*=) 
 
så nu har jag laddat upp lite som kanske kan vara kvar i iaf 2 veckor=) 
 
 
 
och sen måste jag ju bara visa er vad jag hitta när jag gick och kikade lite...
 
 
 
Kökshanddukar i 2-pack som ligger sött vikta med en litet band knutet runt... en med hjärtan och en med rosa fåglar=) och det kostade 20:- / par och eftersom jag inte har mer än 3 kökshanddukar vilket är störande när mann bakar och alla plåtarna med bullar ska kallna och det skall jäsas osv så tyckte jag att det va lika bra att köpa några så tog 3 pack=) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0