jobb

sitter just nu hemma framför tvn med datorn i knät och jobbar... 
 
Fick åka hem kl 12 idag då en av hästarna hade gjort sönder täcket och snort in sig i det så kasta ner den bärbara datorn och iväg hem... så nu sitte rjag och fixar med bilder till hemsidan och lägger upp lite nya produkter och sånt... 
tar sån tid att det är helt sjukt ju... 
 
Men det är kul när det blir klart iaf=) 
 
Imorgon är det tänkt att jag ska vara ledig men vi får väl se hur det blir med det... brukar ju inte gå allt för bra... ska in och simma kl 8 och hämta min bil sen ska jag hem och STÄDA!!! jag vill ha det riktigt ordentligt städat och klart innför helgen och nästa vecka... kommer varken hinna eller orka hålla på att städa då.. kommer vara nog med att packa för 3 personer som ska vara borta i 3 veckor och dessutom ska allt som jag brukar göra på jobbet under 3 veckors tid skall göras på några dagar... ( betala ut löner, lägga in alla räkningar och då är det inte som minaegna.. mobil, fritids och gym utan en sjuhelvetes massa och göra beställningar till alla leverantörer och hinna med 4 möten och göra kundbeställningar och ja men usch har en lång lista så att jag inte ska glömma något... 
 
nä om en timme ska Lovisa hämtas så nu är det bäst att jag fortsätter att jobba så jag slipper sitta imorgon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0