hello

Fasen såg nu att mitt asa långa inlägg jag skrev i morses inte alls kom utan bara rubriken!!
 
Vi har iaf kommit hem från stockholm och igår åkte vi direkt från sthlm till min kusins/guddotters konfirmation och blev kvar där hela kvällen! så det var en toppen men fullspäckad dag så vi vart inte hemma förrän sent ( enligt mig och alldeles för tidigt för min käre sambo)
 
idag har jag inte gjort så mycket varit och hämtat hästarna från mamma och handlat lite det ekade ju i kylen!!
 
Nä måste ta och kolla lite aktiviteter för Lovisa inför hösten nu... måste anmäla osv... och imorgon börjar skolan och då är den älskade vardagen igång igen så måste fixa lite inför den med!!! imorgon blir det inte något träning på gymmet utan imorgon BITTI ska jag och jonatan iväg och simma 1 timme!
ska bli riktigt skönt!
 
Fasen vad jag har mycket att göra inser jag nu när jag tänker efter... om 2 veckor åker vi till USA och är borta i 3 veckor så jag har sjukt mycket att göra innan dess...
under de veckor vi är borta ska mamma bo här så att inte huset stor tomt och så sköta pollarna och allt här=) 
nä nu får jag ta och sätta igång! kram,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0