God morgon!

Jag har just kommit tillbaka till rummet där dom andra ligger och sover som stockar!
Har varit och sprungit på gymmet som finns här:)
När jag kom in i rummet så vaknade Jonatan till och kollar argt på mig med ena ögat öppet och andra stängt synar mig uppifrån och ned och skakar på huvudet och somnar om:) haha

Nu får jag ligga här och vänta i 45 min innan jag ens vågar tänka på att väcka dom andra! Min plan var att vakna vid 7 och träna en timme och sen lagom
Väcka dom kl 8 men så blev det inte jag vaknade kl 06 och trodde att kl var 08 och flög upp och tvätta mig så jag skulle vakna till för att sen kolla på klockan igen för att verkligen bekräfta att jag försovit mig för att då märka att den står på 06!!!!! Fuck it! Då va jag ju pigg så lika bra att gå... En timme och femton minuter körde jag!:)

Just nu ligger jag som en död flodhäst i sängen på massa handdukar jag lagt ut för jag vill inte sova i en nedsvettad säng ikväll!
Fruktansvärt ointressant inlägg!

Nu ska jag vila! På bilden använder jag mina absoluta sista krafter för att se någorlunda glad och pigg ut! Efter det trillade jag i en hög;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0