God morgon!

Har du sovit gott??:)

Här har jag varit igång sen 06.00!
Har hunnit måla i stallet ett lager överallt så att det hinner torka till ikväll när jag kommer hem så jag kan fortsätta med nästa lager då:)
Och så har jag varit och tränat i nästan 1,5 h!

7 km på crossen
1 km PW i 10% lutning
Och 6 km cyckel!

Och nu sitter jag och äter frukost!
Lättyoghurt med banan och müsli!

Strax blir det att börja jobba!!:)

Jag älskar att veta om att jag hunnit med så mycket innan vissa ens har gått upp:) och då har jag redan presterat en massa ( enligt mig är det en massa;)

Superskön känsla!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej ja kommer ihåg att du blogga om ditt puder för längesen, de va dyrt men
Väldigt bra. Ska inte du visa en bild på
De igen o uppgifter. Du har jämt så fin hy. Va använder du för ngt mer? :) tacksam för svar :)

Svar: hejje=)
jo det ska jag sbsolut göra fast det får bli från usa för just nu är det slut så jag måste ladda upp med en hel ica påse med det när jag är där för det är iaf lite billigare där... men lovar att jag ska göra det snart!! och gud vad kul att du kommenterar! och påminn mig om det tar för lång tid, mitt minne= 0 ;)
Frida Nävarp

2012-08-27 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0