Fredag

Så skönt med fredag! Även om jag jobbar till 18 och halva dan imorgon så är det ändå helg!! Och vem älskar inte helgen??:)

På måndag börjar Lovisa på fritids igen och det innebär att allt blir som vanligt... I två dagar iaf för sen åker vi till huvudstaden!

Jag SKET i gymmet idag! Jag blev sur för ställde mig på vågen igår och höll på att bryta ihop! Gårdagens vägnig visade att jag GÅTT UPP 0.6 kg!!!
Är ju lika bra att ligga hemma och sova på mornarna för det ger ju inte ett skit att slita som ett odjur!
Så det var vad jag gjorde ist:)


Kommentarer
Postat av: marita

Va nu inte såå pessimistisk fröken Frida.
Du har väl ändå gått ner i vikt sista tiden , kolla på fotot från den där mässan du vet... så ser du.
Om du inte tränat så hade du vägt definitivt mer eller hur?
Du är duktig!!och envis!!

Svar: jo det har du väl iof rätt i men det är ju döden när det inte händer något... blir ju så jäkla deprimerad!=(
Frida Nävarp

2012-08-10 @ 15:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0