Bio

Bion igår va riktigt riktigt bra. Jag vart mycke positivt överraskad det enda som gjorde att det drog ner filmen en aning var att jag va så fruktansvärt kissenödig under 75% av filmen men det fanns g något tillfälle att gå ut för den va så spännande!:) Så den tycker jag absolut att du ska gå på! Men sen när vi åkte hem så fick jag huvudverk from hell! Och den är fortfarande kvar!! Skit kanske beror på "maten" och att jag fick lyssna på någon gangster hiphop/rapp på vägen hem som gjorde att jag va så jävla förbanna så hjärtat höll på att hoppa ur kroppen! Jag fattar inte varför man ska lyssna på skit musik och speciellt inte när man samtidigt vill prata och föra en konversation så att båda parter är tvugna att skrika för att överrösta skiten som skriker ur högtalarn.... Så ingen var gladare än jag när vi kom hem:) Och eftersom ingen annan gör det så ska jag ju berömma min karaktär och självbehärskning! ALLA i hela biosalongen satt och år poppcorn och godis!! Alla!!! Inklusive dom bredvid mig på båda sidor.... Och vad åt jag??? Nutrilett och några hallon! Jag tog inte ett enda poppcorn! Och jag kände mig superduktig efter det!!:) Bra jobbat Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0