stängning och rida

Nu ska jag snart hem och ut till mina pollisar har jag tänkt... Lovisa är hos en kompis och dom 'är och bowlar så hon kommer inte hem förrän vid halv 8-8 tiden så jag har lite tid för mig själv att gå och pyssla där ute...
Idag på träningen så körde jag:
Löpning 2.5 km
PW 2 km
armhävningar 20 st
rumplyft 3*25
plankan 3*40
Jag har varit så ohyggligt trött i kroppen dom sista 2 träningsdagarna så blir 10 ggr tröttare och mycket fortare och svetten sprutar med fortare än den brukar så tror att jag fortfarande inte är riktigt kry i kroppen och snorig är jag ju trots allt fortfarande så det kanske är det som är problemet...
Imorgon ska mamma komma till gymmet så får vi se hur det blir med den saken imorgon bitti;)
Nä nu ringer kyrklockan 18.00 så nu ska jag stänga igen butiken för idag och åka hem och möta min OHYGGLIGT duktiga och vansinnigt arga sambo..
han försöker sluta snusa och jag tycker han är superduktig men jag kan inte påstå att han är något trevligt sällskap..
Blir lite hm vad ska man kalla det... rädd, chockad, full-i-skrattt, förvånad över saker han har för sig...
haha
men han är duktig iaf.. efter 4 timmar tänkte han vika sig och åka och köpa en dosa men nu har det gått 31 timmar och han har fortfarande inte tagit något! DUKTIGA ÄLSKLINGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0