Snart helg

Så skönt att slå ner ändan i soffan efter lite plock, dammsugning, handling och matlagning... Köpte lite helg kommit med:) älskar att ha snittblommor på bordet lagom till helgen...

Nu Sitter jag och kollar på lyxfällan och käkar blommkålssoppa!

Får bara äta mjukt och flytande idag... Har dragit ut rötterna från den tanden jag bet sönder för ett tag sen...
Jag vart ju så förbannat nervös så jag hade ont i magen och trodde att jag skulle få stanna bilen i vägkanten och spy!

Fick mängder av bedövning, han spruta över allt i truten för att jag skulle slippa få ont och så borrade han lite gjorde några vickningar med en typ skruvmejsel och sen tog han pincetten och plocka bort dom... 5 minuter tig det och trots bedövning och liknande ansiktsförlamning i halva nyllet kände jag ett glädjerus som heter duga!

Nu har ruset släppt och nu är det ömt istället men ska snart ta mer Alvedon så jag kan sova inatt...

I morgon ska jag rida på morgonen sen ska jag jobba och på kvällen ska Jonatan ha hit några kompisar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0