Sista dagen

Idag är det sista dagen på påsken och ledigheten!

Imorgon åker allt socker och skit ut ur huset kl 7.15!
Sen är det bantning som gäller igen, nu är förkylningen så gott som borta och då är det träning som gäller igen...
Ska bli riktigt jäkla skönt ska jag lova för jag känner mig totalt igen täppt av allt jäkla socker och skot jag ätit den sista veckan! Måste rensa bort skiten från kroppen nu!

Så imorgon ska jag upp lite tidigare på morgonen och ge hästarna mat och byta täcken sen är det gymmet och intervallträning som gäller... Först ska jag löpa! Inte jogga eller springa utan LÖPA! fort som fan i 2 km sen crossen!

Ang hästarna så fick dom komma hem
Idag pga att den ena misskötte sig brutalt där hon stod uppstallad under tiden som vi bygger stallet här hemma..,
Så nu är dom hemma iaf...

Nä nu ska jag sova så jag orkar med den här utrensningen och träningen och jobb och allt annat... Jag och jonatan har bestämt att vi ska ut och gå några km på kvällarna några dagar i veckan... Bra att få in det med som rutin..

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0