igång

Nu är jag uppe och igång med dagen... det är kul med mig jag började vkana till låg kvar och blundade lite och sen när jag va tvungen att kolla vad klockan var så var den 9.00 och jag tänkte jag måste upp har så jäkla mycket att göra, nej jag vill sova lite till det är ju min enda lediga dag... NEJ! jag måste upp vad va det nu jag skulle göra?? jo.-.... nä vill sova mer!! och klockan 9.04 var jag uppe ur sängen oh hade slitit av alla sängkläder och allt sånt och nu 14 minuter senare är diskmaskinen urplockad, tvätten jag la in igår är upphängd och en ny maskin är startad och jag är färdig att gå ut och greja!!

hur sjukt är inte det det tar mig 18 minuter att bestämma att gå upp och sen fixa tvätt disk och tapå mig och fixa mig (dock inte sminket)

Det är det som kallas effektiv!!=)

nu ska jag ut och starta ullaredsbussen för jag ska iväg och hämta hö men batteriet är dött så måste krångla med de där förbannade startkablarna först!!!!

typ så här fast jag har då aningens mer fettmassa runtom hela mig!! , ylletröja,  blek, osminkad och ser inte i närheten lika porrig ut och jag njuter difinitivt inte av det så som hon gör... hade jag sett ut så som hon gör hade jag garanterat njutit mer... men då hade jag njutit mer av ALLT!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0