hej igen!

Varit lite frånvarande några dagar men har varit så mycket att göra att jag inte ens hunnit logga in här...
Vi börjar med träningen....
I måndags vart jag träningsledig, jag va tvungen att fixa massa annat på morgonen.
Igår va jag och mamma och träna, 7 km torr jag det va på crossen och sen på den vidrigaset maskinen som någonsin uppfunnits..
jag har ingen aning om vad den heter men det är jobbig sååå in i norden... där stod jag i 15 min och va trött som en gnu i benen efteråt.
och idag....
EN BILD SÄGER MER ÄN TUSEN ORD!
1.2 MIL! jag är nöjd!
fan nu måste jag jobba igen så får skriva mer sen...
jo en sak om ni vill ha en bra start på morgonen eller bra och bra det avgör ju inte maten som jag tänkte tipsa om men den gör dig garanterat mätt länge!
Fiberhavregrynsgröt med mosad banan och lättmjölk!!
Det är inte gott med gröt men med bananen på så blir det helt ok faktiskt och så förbannat mätt man blir!
1 dl gryn och 2.5 dl vatten och salt!!
billigt är det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0